مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


سيد مهدي سيدصالحي مهاجم بلندقامت تراکتورسازي شرايط اين تيم را مناسب توصيف کرده و معتقد است که تراکتور امسال مي تواند براي قهرماني بجنگد و شانس خود را امتحان کند.

سيد صالحي در ابتداي حرف هايش در مورد وضعيت تراکتورسازي مي گويد:«خدا را شکر تمرينات خوبي انجام داديم و بعد از يک اردوي خوب در ترکيه آماده هستم. مردم تبريز آدمهاي خونگرم و ميهمان نوازي هستند و تراکتور با اين همه هوادار خيلي راحت مي تواند قهرمان شود و اين موضوع دور از دسترس نيست.امسال بازيکنان بزرگي در تيم هستند و اميدوارم در کنار همه بتوانيم براي فوتبال تبريز آبروداري کنيم.»

وي افزود: اردوي بسيار خوبي در ترکيه داشتيم که توانست کمک زيادي به آماده سازي ما بکند. اميدوارم با تمريناتي که داشتيم بتوانيم از ابتداي فصل امتيازات را جمع کرده و در نهايت به هدف خود برسيم. واقعا امسال سال سختي خواهد بود چون همه تيم ها تقويت شده اند.

سيد صالحي با اشاره به بازي اول تيمش مقابل سايپا ادامه مي دهد:« سايپا تيم خوبي است. آنها مربي جوان و تيم خيلي خوبي دارند ولي در تبريز محکوم به برد هستيم. خدا را شکر شرايط هماهنگي و بدني ما نسبتا شرايط ايده آلي است هرچند هفته هاي اول به خاطر اين که هنوز بدن ها در شرايط نرمالي نيست، همه تيم ها سنگين هستند.»

مهاجم تراکتور در خصوص شانس مدعي بودن اين تيم مي گويد:« تلاش ما گرفتن قهرماني ليگ است و براي اين هدف مي جنگيم. انشالله خدا دل هواداران ما را ببيند و به ما کمک کند تا به هدف برسيم. امسال واقعا شرايط سخت است و پرسپوليس، استقلال، سپاهان، ذوب آهن، تراکتور و حتي مس مدعي هستند.»او در پاسخ به اين سوال که فکر مي کني سال موفقي در تراکتور داشته باشي تاکيد مي کند:«امسال دنبال آقاي گلي هستم و اميدوارم هواداران تراکتور را خوشحال کنم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com